تعویض واشر زیر سینک ظرفشویی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تعویض واشر زیر سینک ظرفشویی
نوشته شده در یک شنبه 20 اسفند 1401
بازدید : 164
نویسنده : تاسیساتی تهران

تعویض واشر زیر سینک ظرفشویی

شاید ساده به نظر برسد اما تعویض واشر زیر سینک ظرفشویی یکی از اعصاب خوردکن ترین کارهای دنیا به نظر میرسد که به در عین سادگی ممکن است با چند بار نصب یا تعویض دوباره مشکل نشتی آن پابرجا باشد. تعمیر لوله های زیر سینک ظرفشویی یکی از کارهای رایج در خرده کاری تاسیساتی لوله کشی محسوب میشود.

سیفون ظرفشویی مجموعه ای از اتصالات و مهره های پلاستیکی و بعضا فلزی هستند که توسط واشرهای مخصوصی آب بندی میشوند. همان طور که در مطلب نصب سیفون ظرفشویی به آن اشاره کردیم , سیفون ظرفشویی وظیفه جمع آوری و انتقال پساب داخل سینک را به لوله کشی فاضلاب ساختمان داشته و به دلیل اینکه توسط واشر آب بندی شده و هر از گاهی انباشت فاضلاب موجب گرفتگی آن میشود, نیاز است که هر از چندی نسبت به باز کردن و تمیز کردن آن اقدام کنیم, اما ممکن است به دلیل ناشی گری و عدم تجربه در نحوه نصب قطعات نشود که کار آب بندی آنرا انجام داد.

تعویض واشر زیر سینک ظرفشویی

نحوه واشر زیر سینک ظرفشویی

برای تمیز کردن سیفون ظرفشویی لازم است که قطعات به خصوص مخزن باز شده و بعد از تمیزکاری آنها را مجددا ببندیم. واشرهای سینک ظرفشویی چند مدل بوده و مدلهای رند آنها انواع تخت و استوانه ای کونیک دار هستند. سایز واشرهای زیر سینک ظرفشویی متناسب با اندازه مهره ای که واشر داخل آن قرار میگیرد بوده و معمولا در دو سایز واشر 4 و واشر 5 تخت یا استوانه ای هستند. بهتر است در زمان تعویض واشر زیر سینک ظرفشویی به محل و اندازه و وضعیت قرار گیری واشر نیز دقت کنید. اغلب نقاط سینک ظرفشویی دارای واشرهای تخت بوده و فقط در برخی سینک ها در قسمت لوله عمودی منتهی به مخزن سیفون واشر کونیک دار استوانه ای برای تنظیم ارتفاع مخزن استفاده میشود.

در صورتی که به واشر مناسب دستزسی ندارید بهتر است با استفاده از همان واشر و کمی نوار تفلون اقدام به آب بندی آن نمایید.

آب بندی واشر زیر سینک ظرفشویی

دلایل نشتی سیفون ظرفشویی

اما شاید فقط دلیل عدم آب بندی خرابی واشر نبوده و دنده به دنده بستن یا خرابی اتصالات موجب خارج شدن سیفون از آب بندی باشد. له شدگی واشر نیز ممکن است موجب نشتی بوده و بایستی در این مواقع تعویض واشر زیر سینک ظرفشویی انجام شود. آب بندی سیفون روشویی نیز به همین شکل است.

برای اطمینان از نحوه نصب سیفون ظرفشویی بهتر است که قبل از باز کردن یک عکس از نحوه قرارگیری قطعات مختلف آن بگیریم. در صورت نیاز به آب بندی و تعویض واشر زیر سینک ظرفشویی با لوله کشی ۲۴ ساعته تهران تماس بگیرید.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: